Bestellingen kunnen via de webwinkel worden geplaatst. Na het plaatsen van een bestelling bij LAYSTON. ontvang je een bevestigingsmail. Ondertussen word de bestelling afgehandeld en word je op de hoogte gehouden.

Wij als LAYSTON. zijn een merk dat exclusieve en premium producten aanbied, waardoor het product dat op de webshop word weergegeven zich niet altijd in onze opslaglocatie bevind. Een pre-order is een vooruitbestelling van een premium product dat niet voor iedereen beschikbaar zal zijn, er zit een beperkte oplage aan verbonden.

Normale bestellingen zullen binnen 1-2 werkdagen afgeleverd worden. De procestijd voor pre-orders kan verschillen. Als je meer wilt weten over je bestelling als pre-order, staat onze klantenservice geheel voor je klaar, bereikbaar op service@layston.nl. Onthoud bij pre-orders dat er echt sprake is van een exclusief product, die waarschijnlijk niet meer op voorraad komt, en daarom een beperkte oplage heeft. 

Wij verzenden op dit moment enkel binnen de Benelux, zodat onze klanten de beste bestel ervaring kunnen verwachten.

Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kunt gerust even contact opnemen met onze klantenservice via service@layston.nl. We helpen je graag verder en zorgen er samen voor dat je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis wordt afgeleverd.

Natuurlijk kan dat! Niet tevreden? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@layston.nl. Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling te retourneren. Bekijk deze pagina voor meer informatie over retourneren.

We behandelen annuleringsverzoeken, maar we kunnen niets beloven. Dien je verzoek in voordat de bestelling is verzonden, dan is er een grote kans dat je bestelling geannuleerd kan worden. Wanneer je de bestelling wilt annuleren neem dan contact op met onze klantenservice service@layston.nl